28 / 05 / 2025

Drutex o efektywnym łączeniu online z offline na XV Kongresie Stolarki Polskiej

Wydarzenie zorganizowane przez Związek Polskie Okna i Drzwi łączy w sobie inspirujące dyskusje, wystąpienia czołowych ekspertów oraz prezentację najnowszych trendów, jakie rysują się przed branżą. Piętnasta edycja, na której gościło kilkuset uczestników, odbyła się w podwarszawskiej Jachrance, w dniach 22-23 maja br. Tematem tegorocznego Kongresu była przyszłość branży – nowa era budownictwa, biznesu i technologii. Program merytoryczny stanowiły cztery bloki tematyczne, w których udział wzięli wybitni eksperci i przedstawiciele branży budowlanej.


W bloku tematycznym pn. „Marketing 360: Jak połączyć online z offline i wykorzystać potencjał tradycyjnych metod w erze cyfrowej? ” na panelu dyskusyjnym „Jak połączyć online z offline, aby sprzedawać więcej i drożej? ” wystąpił Tomasz Szymański, Dyrektor Marketingu Drutex SA. To doświadczony menedżer z ponad 20-letnim stażem w obszarach marketingu, sprzedaży (B2B, B2C, e-commerce) oraz zarządzania biznesem. Jako lider koncentruje się na realizacji ambitnych projektów ukierunkowanych na zwiększanie globalnej rozpoznawalności marki Drutex oraz na transformacji cyfrowej, która ma na celu wzmocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych.


- Jestem głęboko przekonany, że cyfryzacja nie tyle zmienia fundamenty marketingu – które pozostają niezmienne – co przede wszystkim udostępnia nowe narzędzia, otwierające zupełnie inne możliwości prowadzenia działań marketingowych.
Dziś możemy docierać do klientów niemal w trybie one-to-one, personalizować ofertę, analizować dane i optymalizować działania z precyzją, która jeszcze do niedawna była poza zasięgiem.
Mimo tej technologicznej rewolucji jedno nie traci na znaczeniu – wręcz przeciwnie: nadrzędna pozostaje świadoma, konsekwentna inwestycja w markę – w jej wizerunek, tożsamość i wartości, które reprezentuje. Paradoksalnie, to właśnie cyfrowa era jeszcze silniej premiuje marki wyraziste, autentyczne i spójne, z którymi ludzie chcą się utożsamiać.
W Drutex stawiamy na rozwój technologii, ale jeszcze mocniej – na siłę marki i relacje. To one są naszym rzeczywistym wyróżnikiem na rynku.
– mówi Tomasz Szymański, Dyrektor Marketingu Drutex SA.


Drutex stawia na nowe technologie związane z cyfryzacją. W tym roku ruszył z globalną kampanią wizerunkową w sieci, skierowaną do Klientów B2B oraz B2C, w kraju i za granicą. Długoterminowy plan zakłada dalsze rozszerzanie działań poprzez kanały digitalowe, pozwalające na wzmacnianie rozpoznawalności marki oraz promowanie nowych produktów. Drutex jest prekursorem wielu działań, nie tylko na rynku stolarki okiennej, co przyczynia się do zachowania statusu championa w swojej branży

Zobacz także

Drutex partnerem i sponsorem głównym Dni Bytowa 2025
Drutex partnerem i sponsorem głównym Dni Bytowa 2025
Drutex partnerem i sponsorem głównym Dni Bytowa 2025 Drutex po raz kolejny wesprze organizację miejskiego święta – Dni Bytowa. Uroczystość, którą zaplanowano na drugi weekend lipca, uświetnią swoją obecnością topowe gwiazdy polskiej sceny muzycznej, takie jak Maryla Rodowicz, Dawid Kwiatkowski czy Smolasty.  
Więcej
Pokaż nam historię DRUTEX – ruszamy z wyjątkową akcją!
Pokaż nam historię DRUTEX – ruszamy z wyjątkową akcją!
Zapraszamy do udziału w niezwykłej inicjatywie, w której wspomnienia tworzą historię! Szukamy archiwalnych zdjęć związanych z firmą DRUTEX wykonanych przed rokiem 2000. Mogą to być ujęcia z hal produkcyjnych, biur, budów, montaży, wydarzeń firmowych czy codziennej pracy – liczy się klimat, emocje i autentyczność.
Więcej
Drutex świętuje 40-lecie działalności!
Drutex świętuje 40-lecie działalności!
W tym roku obchodzimy wyjątkowy jubileusz – 40 lat istnienia firmy Drutex. To cztery dekady pełne wyzwań, sukcesów i dynamicznego rozwoju, które nie byłyby możliwe bez zaangażowania naszych pracowników, partnerów i klientów.
Więcej