Emocje na torze, DRUTEX wspiera najmłodszych adeptów żużla
Tyler Haupt wygrał Golden Boy Trophy i zdobył trofeum im. Zenona Plecha. DRUTEX ponownie był sponsorem elitarnym zawodów, w których biorą najmłodsi adepci żużla nie tylko z Polski, ale też z Danii czy Niemiec.
Tegoroczna edycja odbyła 1 lipca na gdańskim mini torze, który mieści się w sąsiedztwie stadionu, na którym rywalizują zawodnicy Wybrzeża - przy ulicy Zawodników 1. Uczestnikami byli młodzi zawodnicy w wieku 10-14 lat, którzy trenują i rywalizują w sporcie żużlowym na motocyklach o pojemności 80-125 cm3. Nie tylko ścigali się na torze, ale też mogli się spotkać z legendami czarnego sportu, takimi jak czterokrotny mistrz świata Hans Nielsen oraz Marvyn Cox, Grzegorz Dzikowski czy Roman Jankowski.
Podczas zawodów w Gdańsku emocji nie brakowało. Ostatecznie wygrał Tyler Haupt z Niemiec. Polscy młodzi zawodnicy znaleźli się poza podium. Najlepszy z nich był Franciszek Szczyrba, który zajął czwarte miejsce.
- Wartości obecne w sporcie, takie jak fair play, współzawodnictwo i pozytywne emocje są nam bardzo bliskie i od zawsze kierujemy się nimi również w biznesie. A żużel to sport wyjątkowy, gdzie szczególne liczą się innowacje i nowe technologie. Tak, jak i w naszej firmie. Gratulujemy nie tylko zwycięzcy, ale też wszystkim uczestnikom tych zawodów. O wielu z nich pewnie za kilka lat będzie głośno – mówi Paweł Grzonka, dyrektor marketingu w firmie Drutex S.A.
Zawody Golden Boy Trophy to upamiętnienie Zenona Plecha - jednego z najlepszych żużlowców świata. Podczas kariery nosił on przydomek Golden Boy. Odszedł w listopadzie 2020 roku. Zawody organizuje jego syn.
- Jestem bardzo wdzięczny i dumny, że firma DRUTEX S.A. kolejny raz była z nami i mogliśmy stworzyć to wspaniałe wydarzenie dla przyszłych pokoleń żużlowców oraz upamiętnić tatę. To coś szczególnego - powiedział Krystian Plech, syn legendy polskiego żużla i organizator turnieju.