Drutex wystartował z Mistrzem Polski w nowym sezonie najlepszej ligi świata
W ramach umowy sponsorskiej logo i inne materiały Drutex’u będą pojawiały się na stadionie oraz w programach meczowych, na banerach i na stronie internetowej. Firma z Bytowa została także sponsorem biegów podczas zawodów żużlowych.
– Sponsoring sportowy to dla firmy Drutex nie tylko forma promocji, ale przede wszystkim wyraz zaangażowania w wartości, które są nam bliskie – pasję, determinację, ciężką pracę i dążenie do mistrzostwa. Dlatego z dumą wspieramy czołowe kluby sportowe w Polsce i Europie, takie jak Inter Mediolan czy Orlen Oil Motor Lublin.
Kontynuacja współpracy z Orlen Oil Motor Lublin to dla nas coś więcej niż umowa – to potwierdzenie wspólnych wartości oraz bliskości z kibicami i klientami, dla których ten klub ma ogromne znaczenie. Cieszymy się, że możemy być częścią tej historii i wspierać drużynę, która z pasją i charakterem buduje swoją pozycję na żużlowej mapie Polski, walcząc w tym sezonie o czwarty z rzędu tytuł mistrzowski – mówi Tomasz Szymański, Dyrektor Marketingu Drutex SA.
Orlen Oil Motor Lublin to obecny drużynowy Mistrz Polski, a tytuł wywalczony w 2024 roku był trzecim z rzędu. W składzie lubelskiego zespołu jest m.in. Bartosz Zmarzlik, aktualny mistrz świata i w sumie pięciokrotny mistrz globu, najbardziej utytułowany żużlowiec tego cyklu w XXI wieku.
Drutex od lat wspiera i kibicuje drużynie Orlen Oil Motor Lublin, co przynosi obopólne korzyści. Jednocześnie angażuje się we wsparcie innych projektów sportowych, często zupełnie pionierskich. W 2024 roku został Oficjalnym Partnerem Interu Mediolan, obecnego Mistrza Włoch oraz zainicjowała współpracę z Juventusem Turyn, Cagliari i Palermo. Wcześniej zyskał międzynarodową rozpoznawalność dzięki m.in. międzynarodowej kampanii „Okna Drutex – Wybór Mistrzów”, w której jej ambasadorami byli Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm i Andrea Pirlo. Poza tym od lat jest Oficjalnym Sponsorem i Partnerem Logistycznym Tour de Pologne, wyścigu z cyklu UCI World Tour.