Drutex wśród najsilniejszych marek w Polsce!
Drutex po raz kolejny z rzędu otrzymał tytuł Superbrands Polska Marka 2018. O przyznaniu tytułu zadecydowali konsumenci. Wyróżnienie przyznawane jest wyłącznie najlepszym z najlepszych na podstawie największego w Polsce konsumenckiego badania siły marki.
Drutex od lat zajmuje czołowe miejsce wśród najsilniejszych marek w Polsce. Potwierdzeniem tej pozycji jest tytuł Superbrands przyznany firmie Drutex już po raz czwarty z rzędu.
O przyznaniu tego tytułu zadecydowali wyłącznie konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce. Wybrali superligę wszystkich marek. Kluczowe kryterium brane pod uwagę to polecanie marki, które wyraża zaufanie i uznanie jakości.
Tytuł Superbrands Polska Marka 2018 przyznawany jest dla najlepszych marek z polskim rodowodem, niezależnie od pochodzenia kapitału ich obecnego właściciela, na bazie wyników badania konsumenckiego ARC Rynek i Opinia na próbie 10 tys. respondentów.
„Tytuł Superbrands to szczególne wyróżnienie, bo przyznawane przez Klientów. To ich głos, rekomendacje i zaufanie do marki decydują o tym, że Drutex znalazł się w gronie najsilniejszych polskich marek. Drutex od lat pozostaje niekwestionowanym liderem w branży okien i drzwi w Polsce i jest wiodącym producentem w Europie. Tegoroczny ranking potwierdza niesłabnącą pozycję firmy i szacunek oraz renomę jaką cieszy się marka w opinii Klientów. To największa motywacja do dalszego działania i doskonalenia jakości naszych produktów” - mówi Adam Leik, dyrektor marketingu Drutex.
Pomysłodawcą całego programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie. Superbrands to organizacja, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę „brandingu”. Marki wyłaniane są w kilku etapach – przede wszystkim przez konsumentów oraz tzw. Radę Marek. W procesie opiniowania bierze też udział 50 ekspertów w dziedzinie marketingu, brandingu i reklamy.
Badanie Superbrands realizowane jest co roku i jest największym badaniem siły marki w Polsce.